Al je vragen nu centraal via één punt

Het gemeentebestuur streeft naar een betrouwbare en klantvriendelijke dienstverlening.

Om ervoor te zorgen dat meldingen snel en correct worden opgevolgd kan je voortaan via verschillende wegen terecht bij het gemeentelijk centraal meldpunt. Hindert een put in de weg jou? Ligt er een omgewaaide boom op openbaar domein? Of heb je gewoon een interessante suggestie? De medewerkers van het meldpunt registreren de vraag, zorgen ervoor dat ze snel bij de juiste gemeentedienst terecht komt en bezorgen je zo snel mogelijk een antwoord.

Hoe bereik je het meldpunt?

  • Via het meldpunt op de website www.zomergem.be/meldpunt
  • Telefonisch via onthaal gemeentehuis: 09 370 75 75
  • Aan de balie van het gemeentehuis, elke werkdag van 9.00 u. tot 12.00 u. en op dinsdag ook van 14.00 u. tot 19.30 u.
  • Via mail: meldpunt@zomergem.be
  • Via de online berichtendienst WhatsApp: 0493 40 51 37

 

Nieuw! Zomergem heeft WhatsApp-account voor meldpunt

Een tijdje terug vroeg ik ook aan de medewerkers om whatsApp te onderzoeken.

Je kan nu vragen, meldingen en suggesties ook doorsturen via WhatsApp. Zomergem is hiermee bij de pioniers in Vlaanderen die deze gratis online berichtendienst aanbiedt.

 

Hoe werkt het?
Het WhatsApp-nummer van Gemeente Zomergem is 0493 40 51 37. Je kan het nummer enkel gebruiken voor WhatsApp-berichten. Je kan er niet naar bellen of sms’en. De medewerkers van het meldpunt proberen zo snel mogelijk je bericht te beantwoorden. De WhatsApp-berichten worden enkel tijdens de openingsuren behandeld. Vermeld in je bericht steeds je contactgegevens (naam, adres, e-mailadres…) en stuur eventueel een foto van het probleem (kapot wegdek, zwerfvuil…) mee. Zo kunnen we je nog sneller helpen.

 

 

De commentaren zijn gesloten.